måndag 9 februari 2009

Mondays

Drömde okynnesdrömmar inatt igen pga magont som på nåt sätt letade sig in i det undermedvetna. Har fortfarande lite ont, men dricker pepparmintste, tar en snus och laddar för dagen. Måndagar är långa dagar: två föreläsningar, en på morgonen och en på kvällen, och sen bums i säng för att gå upp klockan sex på tisdagarnas bodypump på Eriksdal. Har tränat duktigt i tre veckors tid nu, och som alltid efter ungefär det intervallet har jag kommit in i en permanent "sjukdomsperiod", aka känner mig lite hängig. Vanligtvis skulle det innebära att jag slutar träna i tre veckors tid, först pga "sjukdomen som bryter ut nääär som helst" och sen för att rutinen sabbats. Men icke denna gång! Jag har genomskådat mig själv, så imorn bitti blire bodypump för hela slanten. *starkt överjag*

Inga kommentarer: