måndag 3 december 2007

svordomar!

idag var ingen bra dag. åthelvetes jävla skitdag. eller nej, inte så dålig. men tillräckligt dålig för att i slutet av den ligga i soffan med magont och en lättare depressivitet. anledningar:


det har regnat hela dagen. jag har blivit blöt och håret ser flottigt ut av all satans fukt.

jag fick tillbaka en uppsats som var värd så mycket mer än det betyg den fick. jävla universitetshelvete.

my tummy hurts. ont ont ont. sådär mesont så man inte får ligga och bröla och bli ompysslad, utan sådär så folk bara tycker att man är gnällig om man påtalar det.

världen var svartvit genom fönstret på väg hem idag. inte skymnigt, disigt, mörkt eller skumt för sånt är stämningsfullt, utan bara plain svartvitt, färglöst, vattnigt.


jag ska göra mitt yttersta för att vända de sista timmarna på dygnet. jag vägrar ge upp! steg ett: te. sen får vi se.

Inga kommentarer: