fredag 23 januari 2009

Why oh why

är jag så dum i huvet-trött varenda jävla morgon. Det tar allvarligt talat 2 timmar för mig att få igång hjärnan efter en natts sömn, och under den tiden är jag illamående, yr, otrevlig och vimsig. Så här har det inte varit förut?!

Den stora frågan är hur det ska gå nästa vecka då jag och Matilda ska göra ett experiment: att träna samtliga sjupass nästa vecka på gymmet. Det blir fyra mornar som man måste gå upp senast kl. 06.00. För att vara fysiskt aktiv bara en timme senare! Ojojoj...


1 kommentar:

Peter sa...

Klur, sånt där. Sover jag för mycket finns det ingen kvickhet i pallet att tala om, sover jag för lite blir jag speedy som en lämmel men det varar bara i max tre timmar. Sover jag lagom blir också lagom morgontrött. Teori! du kanske sover djupare än vanligt? Laborera med mängden sömn.