tisdag 22 januari 2008

frustration

när jag skulle slötitta på tv ikväll zappade jag förbi gynnings program på femman. trots min totala utslagenhet efter en hård dag på stan lyckades jag ändå bli upprörd. why?
jag är en besserwisser, jag vet, men det finns gränser, i'm telling you, det finns gränser. hon var i usa för att intervjua "starka kvinnor", eller nån liknande slogan, och skulle träffa burlesquedrottningen catherine d'lish. burlesque fascinerar mig och catherine verkar vara en grymt spännande person så det kanske är därför jag blev så frustrerad när allting var så... dåligt.

c (sminkas): idag ska jag träffa catherine d'lish. hihi, d'lish. det heter hon för att det låter som... lick.
kameraman: jaa... eller delicious.
c: ... he... he... mäh! det är ju ett engelskt ord *fniss* kan jag få mer grå ögonskugga?

Inga kommentarer: