söndag 14 september 2008

dagens bajs

jag anar en trend bland trendbloggar. har så att säga genomskådat dem.

bajs.

nej, jag har inte drabbats av tourettes. tarmutsöndringar verkar vara den nya flugan att dela med sig av & konessera kring. notera att detta sägs utan någon värdering, anna thinks neither good or bad. det är rätt underhållande & ibland känner man igen sig, nickar hummande & medkännande. ajaj, eller ojoj. men ändå. vad är det för jävla trend? väntar med spänning på när dagens bajs införs som standardkategori bland folket.
förutspår jag korrekt? well, only time can tell.

3 kommentarer:

Anna sa...

Håller helt med. Konstig trend dock...

Unknown sa...

What the.. det som förvånar mig mest är att jag inte är förvånad... Kommer nog hem till storstan v 40 btw =)

Anna sa...

anna: eller hur?! både komiskt & lite rörande på nåt vis.

ellinor: jaa! då ska vi dricka vin till långt in på natten har jag bestämt. & det är bara att ringa om du vill snacka skit om malmö ;)