torsdag 14 augusti 2008

muffins

nyss hemkommen från muffin-storbak med jobbarkompisarna. befann oss i en lägenhet som en av oss är blomvakt i. skulle inte vara helt fel att bo i den där ettan i 1600-talshuset vid slussen (trapphuset luktade förvisso gammal jordkällare, men det är sånt man kan leva med). de flesta av oss sommarvikarier slutar imorn så det blir adjömuffin för hela stockholmsavdelningen. cirka 100 muffins bakades av 6 konstant skrattande försäkringsutredare. herrejävlar, mina kinder håller på att ramla av i ren utmattning.

nu ska jag sova, men först ska jag spana in en antifrikyrkoblogg som verkar intressant. har ju en fäbless för galna sekter, så jag hoppas på smaskig läsning.

nighty night.

2 kommentarer:

j sa...

jag har också en sak för galna sekter. de intresserar mig!

du är varmt välkommen tillbaka till senapsgul! jag tycker att din blogg är fin. jag gillar det du skriver.

Anna sa...

grymt fascinerande, I agree!

tackar, det var roligt att höra :)