fredag 29 augusti 2008

prosit

regndiset hänger tungt utanför & i mig. försöker intensivtina upp mig i min älgmönstrade fleecefilt, men blotta tanken på att jag snart måste gå ut igen kind of ruins it for me. men jag går ändå ut med glädje, ska ju möta mina gamla vänner sommarvikarierna för en sista lunch innan folk far iväg till uppsala & umeå.
som kaka på tårtan är jag ju förkyld också, sådär hardcoreförkyld som man bara kan bli av semestrar & skolstarter (tillbringade föreläsningen i mediahistoria idag åt att försöka parera kikhostattacker. sämsta situationen att syssla med sånt i tell you).
mår tjyvens med andra ord, men det är bara att snyta sig & köra på.

men sen, sen ska jag krypa ner i soffan med en kanna hett te, en muffin & läsa "luftslottet som sprängdes". & kanske ta en liten nap. ååh.

Inga kommentarer: