fredag 9 november 2007

frecking freck

freaking freck, det enda jag begärde när jag startade den här bloggen, var att få domännamnet brainfrizz. med hjärta & maginnehåll i halsgropen klickade jag på kontrollera tillgänglighet-knappen, & till min fasa, nej, min FULLSTÄNDIGA FÖRTVIVLAN, så var det upptaget. om mina kära läsare inte är fullkomligt illitterata, vilket ni natuuurligtvis inte är, så fick jag inspiration från margret atwoods fullkomligt fabulösa bok oryx & crake, där det är namnet på en sajt där avrättningar direktsänds. tänkte mig att det kunda passa. på nåt vis. eeheh, ärligt talat så var det kanske lite mer sensationslystnad, än så länge är jag inte så uppblåst att jag ser sågningar av vare sig böcker eller allmänna pöbelfasoner som en actionfylld masslakt (trots att underbara girlafraid ibland kommer ruskigt bra nära).

of course, jag blir naturligtvis nyfiken på vad det är för en spjuver som stulit namnet som så självklart skulle tillhöra mig, så jag loggar in på min rival brainfrizz sida, & vad möts jag av? VAD MÖTS JAG AV?
ingenting. ett fullständigt illgrönt, ekande vakuum. bloggen skapades 2006, men inte ett ord står skrivet. visa dig brainfrizz nr 2, and i will skadeskjuta dig bad. oh so bad.

Inga kommentarer: