fredag 16 november 2007

Mr Starmole

idag känns det som att jag inte har lämnat lägenheten alls. den där grötiga känslan i huvudet. domningarna i fingrarna. kliet i ögonen. dessvärre har jag det, vilket jag halvt om halvt ångrar. eller, mja, det är klar övervikt på ångrabiten. för lyssna här: jag tappade en femhundring! hur f-n tappar man pengar? man lägger pengen i byxfickan för att bytas bort mot en skamligt dyr kursbok (som till råga på allt är på danska!) men när man kommer fram till det sköna daskgrå universitetsområdet är pengarna borta. poff. puts väck. tappad nånstans on the way. så: om ni hittar en femhundring nånstans på röda linjen så är det bara att maila, hittelön utlovas. (usch, fan, se vad som blir av mig när jag är pank och bitter: jag får gubbhumor. skjut mig.)

1 kommentar:

j sa...

hoppas att pengarna kommer tillrätta inom kort. klart att du ska köpa dansk kurslitteratur!